14 Eylül 2015 Pazartesi

Zikir...

Onlarca söz var kursağımda,
onlarca sitem,
ahlar vahlar dolu ağzımın içi,
söyleyemediğim
cevaplarından korktuğum sorularım var benim,
cümlelerim var yüklemsiz,
bazen öznesiz.
Kuralsız konuşuyorum yüreğimle,
anlamayınca oturup dert anlatıyorum kendime,
laftan anlamaz kalbim var benim...
Bakışlarım var benim,
göz kapaklarımın altına gizlediğim,
göz yaşlarım var benim içime akan,
görme isteklerim var benim bir de perdelerim
Bakıp göremediğim
görüp dayanamadığım,
görmeye korktuğum
görmemekten öldüğüm yeşil gözlerin var benim...
Dokunamadığım hislerim var benim,
somut hislerin hemen altında
o ulaşılamayan yer varya hemen orada.
Soyut hislerim var benim,
açtığımda gözlerimden kaçan,
bedenimde kokan hislerim var benim,
hasret hissim var mesela,
yanında sadakat ağacım var benim
kökleri hislerime yol olan sadık hislerim,
kelebeğe ihanet etmeyen gözlerim var benim,
hissedince yandığım anlar var benim,
ve unutunca kopan ruhuyetlerim, 
Duyduğumda öldüğüm harflerim var benim,
"E" harfi var mesela umarsızca görünen,
"L" harfi var bir çırpıda kaçan ağızdan,
"İ" var peşinde sabırsızca,
"F" dolu dolu kadın gibi mesela,
harflerim var benim, kelimesi kendinden büyük olan adlarım var benim...
Elif Elif diye zikirlerim var benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder